kanon dag

Det är onsdag idag och det betyder att mina små älsklingsungar och syster kommer hit.
Började tidigt i skolan och slutade rätt sent, och i skolan var det lika roligt som vanligt men min vän Malin.
Hade matte första lektionen och det var matte prov som jag inte hade pluggat så mycket på men det kändes som om att det gick bra iallfall. Sen blev jag även klar med laborationsrapporten på naturkunskapen, känns riktigt skönt.
VÄl på bussen känns det som om att jag ska spy, hade grymt on i magen och när jag kom hem hade det inte blivit bättre.
Tog en macka men blev inte bättre. Åt inte heller någon mat, :/
så är väl lite småhungrig nu.
(och när jag skulle med pappa och lämna malin på körskolan så var jag hur rädd som helst på vägen hem. vi kör på motorvägen och så kör en idiot ut framför pappa och pappa börjar blinka med lyset och han tvärnitar och kör efter oss hela vägen hem, var nära på att krocka och jag höll på att bajsa ner mig. väl hemma stod den där gubben och skällde ut pappa och skrek över hela nykvarn när det var han själv som hade gjort bort sig, och jag stod typ brevid och tjura nästan. haha, dagens läskiga :( men nu är det bra (y) "men vad fan, nu ser jag ut som en idiot :@" )
nu ska jag sätta mig framför tv,n med mamma och pappa och bara ta det lugnt. sen blir det sova, skönt.
och förresten så har min mobil gått sönder, så jag har en skit mobil som jag lackar på :( men men.
träning imorgon, tagga inför helgen. hoppas på att få spela.
ha en fortsatt trevlig kväll ;)
/P'Lövgren


aldrig utan dig

Kommentarer
Du heter?: Anonym

Du är kanon!

2009-02-18 @ 21:41:09
Du heter?: Pernilla

är det malin som har skrivit? ;) hihihi

2009-02-18 @ 22:22:01
URL: http://plovgren.blogg.se/
Du heter?: Malin

meh! vafan. berätta mer om det imorgon!

2009-02-18 @ 23:05:58
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Du heter?: Pernilla;

ja jag får ta och göra det (:

2009-02-19 @ 12:24:10
URL: http://plovgren.blogg.se/
Du heter?: Malin

sv: ja, jävla skit blogg!

2009-02-19 @ 13:47:04
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0