börjar bli sjuk

Det är måndag och för tillfället är jag helt slut. Hade löpträning idag och jag sprang bara lite lätt, för jag känner att jag håller på att bli sjuk. Det är ju inte det roligaste direkt men man måste ju bli sjuk någon gång.
Men helt okej dag i skolan faktiskt, träffade gullplutten och vi hade lika roligt som alltid.
Onsdag är det matte prov och jag kan inte mycket alls, men har en genomgång imorgon så hoppas jag lär mig. (:
Imorgon börjar jag tidigt så jag måste nog kila i säng nu om jag ska orka gå upp imorgon.
Ha det bra, vi hörs!
/Lövet

"vi var bra, vi var bäst"

Kommentarer
Du heter?: Malin

Och jag älskar dej!<3

2009-02-18 @ 20:25:32
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0