jaaaappp

tjolahoppsan!
idag är jag glad, känner liksom att jag mår bra!
även fast det är nå helvetes kallt här i Norrland. men vi lever, och det är huvudsaken ;)
-23 var det sist jag kollade nu är det säkert kallare. burrrr

jag längtar hem lite grann till mina bebisar.
till dom som gör mig lycklig.
det va länge sen vi sågs och direkt när jag kommer hem ska vi ses!!

nu håller broder min på att tattueras, det blir skitsnyggt!
jag ville ju också men ne, det fick jag inte! arg blev jag.
hahaha.

ska väl kila och vara social!

någon som har förslag på hur min blogg kan bli roligare?!
KOM IGEN NU!

Kommentarer
Du heter?: putte

om den blir som min blir den rolig =)

2009-12-31 @ 01:31:20
URL: http://puttegustafsson.blogg.se/
Du heter?: Malin

skriv oftare. Gör om den lite då ch då och ha lite mer färger? Mer bilder:D



Då är de iallafall roligare att läsa:D

2009-12-31 @ 15:25:45
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0