party like a rockstar

Har precis kollat klart 3,e avsnittet av "den sista dokusåpan". Alltså har suttit och skrattat hela tiden, så jäkla klokrent. Inte det bästa programmet jag har sett men det är skapligt kul.
Finns att kolla på tv6play.se

Robin åkte rätt tidigt för att åka till sin match i Katrineholm, hoppas på vinst!
Så jag har varit här och städat, diskat försökt få igång tv,n..
Nu ska jag städa lite till tänkte jag, damsuga robins stuga och bädda sängen och så.
Intressant att veta va?

Ikväll blir det match mot Trosa, vi är några stycken från D1 som ska hjälpa dom.
Kommer bli kul och nu är det bara att köra och skita i allt, sista matchen på säsongen.
Efter det ska jag och Malla ut i Nyköping, var ett tag sen jag drack men det ska spåra och det kommer bli grymt kul!



Har man tråkigt när man sitter och tar 1000 egobilder, svar ja!
försöker få tiden att gå fortare!! buuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0