onödigt inlägg kanske?

Nu sitter jag här i min ensamhet hemma hos Robin, lyssnar på lite lugn musik och bara tar det lugnt.
Han kommer väl hem om en stund, då ska vi grilla. Han är mästare på det..
Blir kött, potatisgratäng och sallad.
Sen kommer Malin, vet inte om hon också ska äta, har inte pratat med henne idag.
Vi ska iallafall kolla på Trosa H4s match som är halv nio ikväll. Lite segt att ha match den tiden en fredagkväll. 

Imorgon möter vi Kristinehamn hemma vilket ska bli skönt, slippa åka 8000 timmar.
så dom kommer till oss och ska åka på stryk, vi har väl haft någon slags svacka dom senaste två matcherna, ändring på det.. 
Nu är det bara vinst som gäller, så tagga till tusen så ses vi i wasa? ;-) 


lite gammal bild, men jag blir lite glad när jag kollar på den! 

Kommentarer
Du heter?: Malin

<3<3

2012-03-09 @ 15:44:40
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Malin

Vad sägs som en uppdatering? <3

2012-03-12 @ 12:58:28
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0