moooongo

Matchen i lördags var ju sådär halvkul, men vi vann med 5-2 tror jag. Haha aldrig koll på vad det blir.
Efter matchen gjorde vi oss i ordning och åkte till Nyköping.
Förfestade lite på något ställe med Robins lag sen gick vi ut på coctails&dreams (tror det hette så)
Hade kul men roligare mot slutet, var så proppat ett tag att vi inte ens orkade dansa.
Men sen dansade vi så mycket vi orkade sen drog vi när det stängde.

Någon jävla miffobrud började tjafsa med Malin, väntade på oss utanför och typ sparkade Malin.
Sen hända massa grejer så fick jag damp och började veva, synd att jag inte fick in en knytnäve haha, Robin tyckte jag var fjantig som bara bitchslapa henne i facet men fan kunde ju inte göra annat.
Malin blev av med hår och jag fick en liten smäll i facet.
Idioten var ful och äcklig så hon fick väl lite vad hon förtjänade.
kul ;-)

Ikväll är det träning, inte alls taggad!!!
Känns bara som jag vill gå dit och titta men inte träna, piss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0