Friday

Fredagen har varit bra hittills, åkte till Robin vid 1 ungefär. Har målat under hans båt så nu är den blå och fin.
Sen har jag legat och kollat på tv, top model och project runway, förstår inte vad det är som är så bra med dom programmen men jag kan inte sluta kolla på det. haha
Sen har Robin sovit en stund nu så förhoppningsvis håller han sig vaken ikväll.
Han har precis bjudit på avokado med skagenröra, mums.
Snart blir det Schnizel med potatis, brunsås och ärtor. Det är verkligen det godaste som finns nästan.

Lite senare blir det att kolla på två filmer som vi har hyrt, äta lite godis och bara mysa.
Han har match imorgon så det blir väl inte allför sent.
Viktig match, vinner dom får dom kvala till ettan så det hoppas vi på.

ha en bra fredag!


bild på mig och bästa Malin♥

Kommentarer
Du heter?: malin

Naaw vilken halv charmig bild <3

2012-03-16 @ 21:08:05
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0