summertime

Ja då var det tisdag igen, det går fort nu. Iof så är det bra så att det kan bli lite sommar snart, gå i shorts och t-shirt i sommarvärmen. Skulle inte sitta helt fel med en utlansresa heller.
Och så har jag gått och blivit förkyld, det bara rinner från näsan hela tiden, suck!
Hoppade träningen igår för att bli lite friskare så idag ska jag vara med igen, hoppas bara det blir lika rolig träning som det såg ut att vara igår.
Matchen i helgen slutade 16-1 till oss, lite g-rymma eller?!
Det blev bara ett mål och ett pass för min del.

Igår var jag och bokade tid på house of pain, ska göra mig en tatuering.
Så den 16 februari ska jag dit och göra en ros som ska sitta på sidan av magen(?) haha
vet inte riktigt vad det heter där den ska sitta men ni får se när den är klar!


lite skönt!

Kommentarer
Du heter?: Malin

SV; Du är finaste <3



jag blir så glad när du uppdaterat! :D

2012-01-31 @ 20:31:18
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0