Rubrik!

Ja då var det helg igen. skönt men går det inte alldeles för fort?
Snart är man 38 år och har tre barn med hus.. haha eller?
Nej jag bara skoja men fort går det, iof så kan det få gå fort nu så att det blir sommar men sen kan det gå långsamt.

Igår fyllde pappsen år så vi firade honom, och släkten kom. Eller jag hann bara träffa mormor och morfar för sen skulle jag och Robin till skärholmen och sen vidare på bio. 
Hittade en söt topp på H&M, Robin hittade lite kläder och innebandyskor. Eller det var jag som hittade skorna åt honom, haha!
Vi kollade på en dag i Phuket så vi fick oss ett gott skratt. 
Man blir ju inte alls sugen på att åka till Thailand när man ser filmen, nej inte alls...

I morse fixade jag och Malla naglarna så nu är dom snygga som tusan, lite ovant nu i början bara men jag vänjer mig nog snart ska ni se. 
(bilder på naglarna och toppen kommer sen)
Sen så berättade jag att Robin skulle gå handledar kurs så att vi kunde börja övningsköra men icke, det gick tydligen inte, han var tvungen att vara 24 och det fyller han i augusti, muppar som sa att det gick från början och vi betalade och allt men sen gick det inte, skit!

Och  nu sitter jag hemma hos Robin och väntar på att vi ska åka iväg på match, Malla ligger och snarkar i sängen(bakfull) haha.
så ska väl väcka henne om ett tag och åka.
Hur har helgen varit för er än så länge?


Kommentarer
Du heter?: Malin

Sv; TACK bästaste du.

Vad gjorde du dina? VILL HA BILD ;)

2012-02-11 @ 18:19:35
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0