Underbart väder!

Ja idag har det varit helt underbart fint ute, har dock bara suttit inne och kollat på tv och inte gjort något vettigt alls. Men väntar på att Malin ska komma hem så att vi kan åka till stan innan träningen.
Måste gå tillbaka till salongen där jag gjorde mina naglar för dom ser redan förjävliga ut och jag har bara haft dom i ca en vecka..skitgrejer!
Inte speciellt taggad på träning, har ont i hela kroppen efter gårdagens match.
Där det blev torsk med 4-0. Säger bara bajsmatch..det var nog inte riktigt vår dag.
Men nästa helg möter vi Hagfors och då jävlar ska dom få åka!

Åkte hem till Robin igår efter matchen och myste.
Han var faktiskt vaken hela kvällen så jag var ju bara tvungen att göra ett kors i taket.
Vi satt och kollade på fotboll och sen blev det big brother. Har aldrig följt det programmet men nu ska jag försöka kolla på nästan alla avsnitt.
Tycker det är rätt patetiskt och är därför kul att kolla på.
Som när Hanna Widerstedt skulle gå in då dog jag lite av skratt just för att hon är så sjukt blåst. Det kan bli riktigt underhållande att följa henne!
"Asså jag är så jävla kåt och full av adrenalin"
"Om det är nån ful kille där inne, då går jag ut!"
Som sagt, puckad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0