riktigt dålig uppdatering..

Ja då var jag tillbaka igen. Har inte bloggat på ett tag, men har inte haft tid eller lust.
Men nu ska jag ta tag i det igen.
I måndags jobbade jag på förskola, ur och skur. Och vi var ute nästan hela tiden, herregud var som en isbit hela dagen och och ville bara gå in. Nej ur och skur är ingenting för mig, iallfall inte på vintern!
Eller det är ju inte vinter nu men det är bara några plusgrader.

Nu sitter jag och väntar på att Robin ska komma hem, vi ska tydligen ut och fiska.
Får se om det blir något med det.
Nu är det iallfall sol och vinstilla, det var det inte förra gången vi fiskade kan jag ju säga.
Snöstorm och kallt som bara fan!

Nu kommer bilder på lite nytt i garderoben och mina nya naglar :-)


Ginatricot 149:-

Ginatricot (199:-)

Scorett Converse 699:-
H&M Shorts 249:-

Secondhand 90:-

Kommentarer
Du heter?: Malin

Fina kläder. tror dock att du glömde bild på naglarna! ;) <3

2012-04-04 @ 14:14:17
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0