karlstad

det var ett tag sen sist, hehe.
nu blir Sunnie glad när jag skriver också, bra det!

idag åker vi till Karlstad med laget, det är cup och vinst som gäller.
ska bli grymt kul, hoppas bara att min jävla hosta ska försvinna.
men det ska väl gå bra ändå, hoppas även på att få lite speltid..
jag ska bo med mina bebisar Sofie och Mel :) looooove!

ja vad ska man skriva mer då? det är ju just därför jag aldrig skriver.
vet inte vad jag ska skriva, hur jag ska börja osv osv..

men pussss på er som läser (y)

Kommentarer
Du heter?: Sandra Lindholm

YEEEEEEEES :D jag är också din bebis :( men vi får umgååååås mycket iaf! <<3 looooove

2010-09-03 @ 09:31:13
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0