typ utmanad av Sunnie?

4 tvprogram:
- Paradise hotel
- Kungarna av Tylösand
- Idol
- CSI

4 saker jag gjort idag:
- försovit mig
- druckit redbull
- sett en as snygg kille 
- kissat
4 saker jag längtar efter:
- Torsdag (ledig)
- Studenten
- någon att pussa på!
- min nya säng!

4 saker på önskelistan:
- Piercing i tungan.
- bli bäst på innebandyplanen.
- massor av pengar!
- en snygg jävla man!

4 saker jag avskyr:
- att vara ensam på kvällen, haha.
- folk som glor (efterblivna)
- skolan just nu.
- att det är så kallt :(

4 saker jag tycker om att göra:
- spela innebandy 
- skratta såklart!
- kramas
- festa.

4 saker jag ätit idag:
- mackor
- macka
- youghurt
- äpple

Jag utmanar:
- dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0