morsdag

Helgen:
fredags var det lokalfest i östertälje, riktigt roligt.
jag trodde det skulle vara ännu roligare och att det skulle vara mer folk.
men nu blev det ju som det blev och jag hade kul.

jag älskar dig Melanie♥
och ser ni min nya klänning, söt va?

Lördags sov jag och Mel ganska länge.
var tvungen att åka hem i tid så innan jag åkte hem gick jag ner på stan.
där hittade jag en BH och en duschtvål till min mamma på morsdag.

♥♥♥

ikväll ska vi gå och äta på Rhodos hela familjen.
myspys.
sen senare troa jag att jag ska kolla på Bridget Jones dagbok.
har faktiskt inte sett den än och ändå har den funnist jätte länge..

nu ska jag göra plugg.
pussss

Kommentarer
Du heter?: Linn-lay

hehe jag får nog det :D joo tack det är toppen här sj då? :D

2010-05-30 @ 15:17:12
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0