Malin Lövgren är bäst!


jeansskjorta 349:-

mysflis(stavning?) 100:- jober max

ska alldeles snart gå och titta hockey på tv,n.
riktigt dåligt att dom visar hockey istället för vampire diaries.
jag som har längtat en hel vecka och så kommer det inget.

efter hockeyn ska vi nog kolla på en film.
sen ska jag sova gott i min säng för jag är trött..
min baby har åkt till Falun på cup och det är inte roligt alls.
han kommer hem på söndag så det är väl inte så långt kvar.

imorgon ska jag sola, förhoppninsvis med min syster.
om hon nu kan.
får väl ringa och fråga henne snart.

puss på er

Malin Lövgren du är bäst i världen!
jag önska jag var tränare!
bara så du vet! ♥


Kommentarer
Du heter?: Malin

åh, fin jeansskjorta, vill också ha :D



tack hjärtat, har funderat och varit besviken men nu skiter jag rent ut sagt i allt som har med innebandy att göra. har gett upp, finns ingen chans..



vi ska sola imorgon :)

2010-05-13 @ 20:59:49
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Du heter?: Malin

äh spelar ingen roll om jag ringer eller ej. det vet ju du. helt meningslöst :(



aa vet, från jober max :D

2010-05-13 @ 21:28:23
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0