du och jag

nu var fystesterna avklarade..
eller vi ska ju göra det igen sen efter sommarträningen.
det gick väl sådär, jag var typ säsmt på allting.
men det ärinte lätt när man är klen..typ.
idag har jag träningsvärk som tusan..
men nu ser jag fram emot fysträningarna framöver.
och hoppas att jag kan förbättra mig tills nästa fystest. :)

förövrigt så försov jag mig i morse men jag hann ändå med halv 8 bussen som planerat. ´
men som vanligt så blev det stress.
fick typ springa till bussen och ja..

nu sitter jag i skolan och väntar på att Johanna ska sluta.
jag har inte samhälle så jag har slutat.
eller jag ska jobba så jag är nästan klar med uppgiften.
när hon kommer ska vi dra och sola.
och så får jag se vad jag ska göra efter det.

imorgon är jag ledig så jag hoppas att det är fint väder då.
annars är det ju inte roligt att vara hemma.

men nu ska jag jobba lite mer.
pusss


Kommentarer
Du heter?: Malin

haha, du var inte sämst på allt!!

jag är oxå klen, men fan va starka vi kommer vara efter sommaren :) haha, fika imorgon??

2010-05-19 @ 15:25:19
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Malin

jag var strax efter dig på plankan.. och de var en gren av 5 isåfall!!



nee.. onsdag är nästa gång jag kan.. påkvällen är de ju match såå.. :P ahha,

2010-05-19 @ 23:01:05
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0