it feels like home to me

hej babes ;)
allt bra idag eller?
jag mår toppenbra, känner mig glad och allt går bra.
Nicole gick för en stund sen till bussen.
hon var här och åt mat och tittade på film.
det var den bästa filmen jag har sätt på länge. (allt för min syster)
den måste ni bara se, man gråter och man skrattar. :/

igår var jag hos baby.
vi käka chips o dipp och tittade på hitta nemo. myspys.
sen idag så träffade jag min syster, nicole och johanna på stan.
trevligt trevligt.

nu måste jag typ sova om jag ska orka upp imrogon.
börjar 9 så det kanske är dags att tänka på refrängen?
godnatt!

There's something in your voice that makes my heart beat fast

Kommentarer
Du heter?: Nicole

Jag vill ha chips ! NU! :(

2010-03-09 @ 23:30:37

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0