Sveriges nationaldag

Som jag sa igår så var det kickboxning.
och gissa om jag har träningsvärk? jag kan inte ens gå på toa typ..
det är fan inte bra att vara såhär klen alltså.
men det är väl bara att fortsätta träna och bli strak. haha

fredagen blev iallfall lyckad, kanske inte mot slutet..
men ja det var ju kul så länge det blev tråkigt.
det var som en utflyttningsfest för Mattias. (Daniels kompis)
tråkigt att han ska flytta.

Sveriges Nationaldag är det ju idag.
har varit hos min syster hela helgen.
så vi tog bussen i morse för att gå med mamma och pappa till parken.
det var mysigt.
Nanne Grönvall var där och sjäng, jävlar vad gåshud jag fick när hon sjöng. haha

nu ska jag kolla tv och äta chips.
hahah fet jotack jag vet!
pusss


Malin, Nanne och jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0