solo para ti

Fredagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.
vi tänkte att vi ger lokafest i Gnesta en chans till.
så när vi kommer dit får vi vänta utanför i nästan 2 timmar.
och då när vi väl fick komma in så var vi inte alls taggade.
så jag ringde efter skjuts och kom hem runt 1 kanske.
skönt att det inte blev senare eftersom om att jag skulle upp i morse.
träning stod på schemat så jag var uppe 8 och  var helt slut.

träningen bestod av fys och sen på slutet lite smålagsspel.
ärligt så var innebandyn det jobbigaste på hela träningen.
sen så vann ju vårat lag en tävling, hur bra är vi inte?
Brunkar-Björnarna.

om en stund ska vi äta. grillat med potatis och tzatsiki.
gud vad gott, jag är hur hungrig som helst.
efter ska vi kolla prinsessan och grodan, love it!
och sen är det fotboll.

bilder fån igår kommer kanske senare idag.
eller så kommer dom imorgon. hihih



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0