sol

varför sitter jag inne?
när det är så grymt fint väder och solen bara skiner!
var ute för ett tag sen, men efter ett tag åkte Malin till jobbet så det var inge kul längre..
men jag får väl gå ut och sätta mig en stund till. måste få färg.

vid 3 ska jag in till stan och möta upp mamam och pappa.
vi ska till tatueraren och fråga något eller vad det va.
den 2 Juli ska jag tatuera mig! wii :D

senare ikväll ska jag möta upp Sofie så ska vi gå tillsammsns till festen.
trevligt trevligt.
inge drickande..det är tärning imorgon! (tror jag)
hahaha.

nu ska jag ut i värmen.
pussss


Kommentarer
Du heter?: Sunnie

jaa, du är brun! :D <3



2010-06-04 @ 13:11:01
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0