SUNNIE day

kom hem från träningen för ett tag sen.
har hunnit äta lite men tänkte inte duscha än.
äcklig jag vet, men om jag ska sola så är det ju ingen ide? ;)

träningen gick faktiskt bra och jag har inte svettats så mycket på länge.
men kickboxning är inte jobbigt på samma sätt som löpträning.
utan det här är en skön känsla. även om det är tufft!
(Sandra körde mig hem, och hon är skit duktig med bilen!♥)

ska städa rummet nu sen ska jag lägga mi gi solen och sova.
jag är helt slut. haha
och ikväll kommer Sunnie hit, vi kanske drar och badar elelr bara ligger hemma.
måste ju ta första doppet för iår snart!

imorgon blir det grönan med Mel, Sofie och Sunnie♥
love!


Kommentarer
Du heter?: Sunnie

haha, tack sötnos :)<3

Jag tog mitt första dopp igår, så jag är itne bättre jag ;) hahaha. love <3

2010-07-03 @ 15:06:31
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Du heter?: B R O W N S U G A R

ha så skoj =D

2010-07-06 @ 19:26:55
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0