godnatt!

nu börjar jag känna hur ögonen blir tunga.
ska alldeles snart gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen.
imorgon blir det inte att ligga och sova hela dagen för då har jag annat som måste göras.
baby kommer hit vid halv 12.
och så ska jag packa, duscha, äta mat,
handla något jag ska ha med mig till nyköping.

imorgon är det SM och det ska bli grymt!
jag ska försöka tänka bort allt det där dåliga från min sida och
vara positiv och skita i alla andra.
det bästa är att jag har mina bästa vänner med mig! big love!
as long as I have you by my side I´m happy♥

(sa jag att dom ringde från Svenska innebandyakademin igpr? nej det gjorde jag inte va.
men det gjorde dom och sa att dom ville ha med mig på sin camp på GOtland i sommar.
dom tar ut dom 50 bästa tjejerna och killarna i alla distrikslag.
sen åker man dit och tränar och spelar matcher på hög nivå.
Någon hade tipsat och dom hade ringt.
Mig, Melanie, Sandra, Sofie, Lovisa, Jossan sen vet jag inte vilka fler. men grymt kul ska det bli.
can´t wait!)






jag älskar den här killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0