I can´t say I´m sorry

dålig uppdatering var det här!
skriver väl lite om helgen.
lördag gick jag upp tidigt tidigt. det var träning klockan 09.00.
och jag kan säga att det inte var mycket folk och tränade iallfall, riktigt dåligt!
Åkte till trosa med Malin, vi skulle dit på marknaden men det var inte så kul.
så vi åkte tillbaka till södertälje runt 8 (?)
då möttte vi upp Timmy och Pjär som var med oss hela kvällen.
det var mysigt ända tills aa det inte blev så mysigt längre...
men jag hade iallfall kul!

På söndagen fick jag inte sova ut heller, då gick jag upp ännu tidigare.
för det var distrikträning i vagnhärad klockan. 10.00 härligt (y)
gick väl helt okej, dock fick jag spela forward men måste man så måste man.
efter det gjorde jag absolut ingenting, kollade lite filmer och så läste jag ut boken.
seg dag!

Måndag var det igår och då blev det att vara hemma och sega ända tills Malin frågade om vi skulle göra något.
åkte in till stan, mötte upp malin och sen vidare till enhörna!
skulle sova hos Johanna men mot kvällen hade jag bara ingen lust.
mamma kom och hämtade mig och jag somnade gott i min säng.

Idag har jag sovit länge, klippt gräset, varit och fikat med syrran.
ska snart ta något att äta sen byta om, det är nämligen träning idag.
fys fys och fys! (fortfarande skönt efteråt)

underbar dag med sol! första gången på ett bra tag!
kommer ha tråkigt ikväll så ring mig ;) mahaha
puss

I can´t say I´m sorry

klädsel idag

t-shirt , H&M
kjol , JC

Kommentarer
Du heter?: Maalin

du hade väl ingen tråkig kväll idag ? <33 :) hihi

Jag älskar dig

2009-06-16 @ 22:51:53
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: marie

Söt kjul!! :)

2009-06-22 @ 12:05:16
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0