tråkigt

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
tungan, fult i näsan!
2. Vara seriös än rolig ? - både och, mest rolig kanske ;)
3. dricka röd eller grön mjölk ? - dricker blå!
4. brinna upp eller drunkna ? - inget av dom!
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? föräldrar spklart!

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Nej.
2. sol eller måne ? - Sol :)
3. vinter eller höst ? - höst, men vinter är också mysigt.
4. vänster eller höger ? - Höger.
5. solit eller regn ? - Soligt!
6. vaniljglass eller chokladglass ? - beror på ;)

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
12.33
2. fullständiga namn ? - Pernilla Teresia Jansdotter Lövgren
3. Vart vill du bo ? -  Trosa!
 4. hur många barn vill du ha ?- 2 elelr 3 :)
5. vill du gifta dig ? - Ja!
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - skär!
7. har du ätit sushi ? - ja, men det var inte det bästa jag har ätit ;)
8. lyssnar du på nu ? - min musik i iPod,en!
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 2.
10. humör ? - glad! Melanie och Malin kommer snart :D men är lite seg.

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
Kanske ;)
2. sjungit ? - aa i morse, till tåget!
3. blivit kramad ? - ja :)
4. känt dig fånig ? - Ja!
5. saknat någon ? - Ja!
6. dansat galet ? - haha, ja!
7. klippt håret ? - nej.
8. gråtit ? - nej.
9. ljugit ? - nej.
10. blivit kysst ? - tror det, om det var de senaste 24 timmarna! 

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - 
Nej.
2. har du en hund ? - nej, aldrig. är hundrädd. men ja det skulle väl vara mysigt om den var snäll :)
3. sover du helst sj eller med någon ? - beror på :)
4. tror du på spöken ? - japp!

Kommentarer
Du heter?: Malin

SVAR: jo, du är bäst. enligt mig! <3

2009-06-08 @ 19:07:51
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Du heter?: Maalin

sv: HAHAHA du jag var skit trött när jag skrev det , men ska ändra det:D

2009-06-08 @ 22:19:23
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0