30+

kom hem för ett tag sen från badet.
Malin kom hit runt 12 så vi gick direkt ner till Hökis.
badade två gånger, solade lite sen var jag tvungen att kila hem.
varför jag var tvungen att gå var för att jag har träning kl.6 och måste äta innan.
puss malin!

så jag har precis ätit, fick inte ner så mycket för det är svårt att äta när det är så varmt.
men lite fick jag i mig.
kan det inte bara börja regna nu när jag ska träna  (?) snälla!
så hoppas jag att tränaren ska vara lite snäll idag så vi bara
spelar lite fotboll och får gå hem sen.
hoppas hoppas hoppas!

nu ska jag sätta mig på balkongen och dricka vatten!
viktigt.

hör av er, ikväll kommer jag nog inte ha så mycket att göra.
pusss


pernilla, 3år :)

Kommentarer
Du heter?: Maalin

kanon dag! måste vi göra om

2009-07-02 @ 21:05:25
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0