tillbaka till skolan, inte okej!

Igår var det måndag och jag hade studiedag, skönt!
sov rätt länge och sen när jag gick upp kollade jag på one tree hill, kan inte sluta kolla på det alltså.
lite senare på kvällen kom Linda hit. vi tog lite kort och var fula sen gick vi till fritidsgården, inte så roligt men äsch.
fick ju iallfall träffa Linda som jag inte gör så ofta nu för tiden.

Idag är det tisdag och jag har varit i skolan, mötte Malin på centralen men fick vänta ett tag för klanten hade försovit sig, älskar dig endå!
Sen hade vi håltimme hur länge som helst så jag och Malin drog oss till Tumba för att hälsa på Caroline och Rasmus.
Fast det belv bara Caroline. gud vad jag ångrar att jag inte gick tumba, du har verkligen skön klass. saknar dig!
Men om jag hade valt tumba hade jag aldrig träffat Malin, ett liv utan dig? :'/ det känns inte bra. glad att jag har dig bunny!

Nu är det snart dags för träning så jag ska väl ta och byta om, och skoldagen har varit helt okej. träffat dom bästa och gaah vad ni är bra (:
trevlig kväll (y)


Kommentarer
Du heter?:

Åååh vad jag älskar dig

Aldrig ett liv utan dig!

2009-04-21 @ 18:17:29
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?:

Sv: hihi, ja den ska bli bästa sommaren

beach 09 ;)<3

2009-04-23 @ 09:45:11
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback