bio med Mallis

Nu var det ett litet tag sen jag skrev, men veckan ahr gått riktigt fort faktiskt.
Har varit helt slut dom tre senaste dagarna och det har varit jobbigt i skolan.
Tur att Malin är där och gör så jag mår bra!
Har inte haft så många läxor den här veckan men jag har bestämt att jag verkligen måste ta tag i skolan.
Idag har jag varit på bio men Malin och det var hur kul som helst, käkade god mat "apollo" jakobs förlag. mumma!
Sen när vi väl fick maten så kom vi på att bion började 20 över 6 och vi  var tvungna att kasta i oss maten.
Men vi hann till filmen iallfall, wild child blev det, bra film men lite sorlig då och då. ;)
Imorgon är det dags för match mot Nykvarn i wasa sporthall kl.11.00. tidigt men vad tusan, det blir nog bra.
Efter matchen ska jag kanske vara med Jäder, jag saknar dig stumpan!
Och snart är det dags att gå och sova, ska upp rätt tidigt.
puss
/ P'Lövgren


Kommentarer
Du heter?: Maaalin

Taack för att du finns, du gör mina dagar bäst!<33

Bion var bäst!<33

2009-02-08 @ 18:59:18
Du heter?: Pernilla

Malin du är bäst!:D

2009-02-15 @ 21:59:55
URL: http://plovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0