Amazing

Kan börja med att säga att igår var jag hos min syster som precis flyttat hit, hjälpte dom och städa och lite så.
Satt på balkongen en hel del och bara njöt i solen, snackade lite skit om allt. Nu är det riktigt vår väder och jag är lycklig.
Efter att jag hade varit där åkte jag och Malla på träning, det var riktigt rolig träning. Hoppas på att det blir lika roligt idag med mycket folk.
Sista träningsveckan för den här säsongen, eller vår sista match är på söndag mot rockets så efter det blir det nog inte lika mycket träningar. Så på söndag ska ni komma till wasasporthall kl.16.00 för att kolla derbyt.
Hoppas att det är mycket bättre den här gången än sist vi mötte dom i serien, alla var otroligt skitnödiga under hela matchen..jag var väl mest.

Om en stund ska jag gå ner och sola, skönt att jag får börja med det igen nu när det snart lir sommar så jag kanske får vara lite brun..
Har inte fått sola eftersom att jag har tatuerat mig men igår gick jag tillbaka och frågade om jag fick sola.
Träning, big brother och baby kommer ikväll!


bästa du♥

Kommentarer
Du heter?: Malin

Sv; Nu är jag super nöjd :D <3

2012-03-13 @ 15:22:01
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0