happyface

jag är hur glad och lycklig som helst idag.
kan nog vara för att jag fick spela match igår.
börja på bänken och sen komma in och göra min bästa match om jag ska vara ärlig.
gör 2 mål och 1 ass och känner bara lycka just nu!
nu ska jag fan visa på varenda träning och match att jag vill ha den här platsen.
att jag vill vara med och spela och kämpa om en plats.
så just nu känns det bra!

och förlåt för jätte dålig uppdatering!
måste ta mig i kragen alltså.
men hjälp mig och säg vad jag ska skriva dåååå!?





Kommentarer
Du heter?: Malin

du ska vara jävligt nöjd och glad, så jävla bra som du var!! :D



Du ska skriva om ALLT?! ordbajsa bara massa skit. de gör ju jag ;) hahaha..

Puss

2011-01-07 @ 10:15:42
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Malin

Skriv om allt du känner för!!!!!!!

2011-01-10 @ 23:39:30
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0