LOV, ohyeah

åh det är himla skänt med lov alltså.
finns det något bättre?
nej det gär det inte så jag tänker njuta hela veckan lång.
har försökt få tag på min syster men vet inte vart hon håller hus.
ville åka till stockholm men hon svarar ju inte så det gick inte..
o andra sidan vill jag knappt gå ut i det här vädret.
fan nu vill jag flytta ifrån sverige till ett varmt land utan snö!!

men helgen har iallfall varit riktigt bra.
i fredags var det tjejmiddag hos Jäder, jätte trevligt var det.
sen igår var det match mot Sala och där blev det vinst med 7-3.
2 mål, 1 ass 1 utvisning. fast ett mål blev bortdömt..fuck.
bilder från helgen kommer så fort jag har fått dom.

sen har jag varit med min bebis.
han åkte för någon timme sen, han skulle på kryssning. :( haha
nu ska jag bara hitta på något att göra..
hahah MALIN LÖVGREN SVARA!

(min syrra och hennse pojkvän har flyttat ihop, moget) :D
I love you


♦fredags♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0