vem lämnade vem?

ska väl börja med att säga att mitt lov har varit helt okej.
vissa saker har varit mindre bra, men det mesta har varit bra.
har varit i Norrland, ätit alldeles för mycket fetmat osv.
har även träffat alla som får mig att må  bra :)
men nu är lovet slut och imorgon börjar skolan..fuck säger jag bara.
är verkligen inte redo att komma tillbaka än..

I fredags var det träningsmatch  mot rockets p-94.
torskade vi eller? aa typ ganska mycket :s
men tränaren säger att vi kommer spela mot dom fler gånger så då jäklar ska vi ta dom. haha
Lördags blev det bio med syster.
vi såg "har du hört ryktet om Morgans?" den var helt okej, men man visste liksom vad som skulle hända.
se den inte på bio, hyr den hellre. ;)
söndag, träningsmatch mot köping..hm? I en annan del av köping.
vi vann medd 5-4 och jag gjorde 2 mål. (gör alltid mål när det inte är någon viktig match)

klippte mig idag. gick med mallan på stan.
träffade Daniel och nu ska jag gå och sova tänkte jag.
tur att jag inte börjar tidigt. 11, mums!
puss och godnatt♥


I keep asking myself what went wrong?

Kommentarer
Du heter?: Malin

Skickade du till han sebastian?

Hey Apple! :P

2010-01-12 @ 22:56:48
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0