vad är det för väder?

ja vad fan är det med vädret alltså..det var ju meningen att det skulle bli sommar nu.
eller är det bara jag som tycker det?
sen vill jag ha det lite varmare för jag har ju köpt en ny skinnjacka. snygg är den.
vill så gärna använda den nu men det är ju för kallt, bajs!
sen har jag köpt en skjorta och en tröja på rea. bilder kommer.

måste ju berätta lite om matchen i tisdags, mot vendelsö.
det var inte våran bästa match men vi krigade på och vann med 12-2 (?)
jag gjorde 2 mål och egentligen 1 ass med men det fick jag aldrig..
sen blev jag matchens lirare, ganska stolt haha.
fast det är alltid så..när det går dåligt för dom andra i laget så går det bra för mig och så tvärt om.

i helgen är det SM, och fan vad vi ska vinna och komma till Landskrona!
det skulle vara helt underbart faktiskt.
imorgon börjar det:
Fredag, 19.45 i wasa
Lördag, 10.30 i wasa

vi behöver folk på läktaren så kom dit och kolla va!
bra då säger vi så ;)

nu ska jag kolla lite på Mulan och sen sova gott i min säng.
pussss

|23/1-10|

mina små kycklingar♥

Kommentarer
Du heter?: Malin

Sv: bra ;-)

lycka till idag!!

2010-01-29 @ 13:07:54
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Du heter?: Malin

JAG MED, då kan vi vara kära tillsammans i honom.. DANNY OCH MATTIAS. <3

2010-01-29 @ 13:48:37
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Sandra

HAHA, ni är mina små kycklingar! och jag fick inte heller min ass, vad äre för skit? :O

2010-01-29 @ 14:29:26
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0