taggad/nevös

kom hem från skolan för ett tag sen.
håller på med mat nu sen åker vi mot västerås!
känner mig väl lite stressad, ska åka om 45 minuter och jag är inte klar!
haha, får väl ta och bli det nu.

skolan idag sög förövrigt, det var tråkigt och det gick inge bra.
men men, får väl börja ta tag i det där..
och snart ska syrran göra om min blogg lite.
få lite nytt istället för och ha det här tråkigt.

vi ska spöa skiten ur västerås idag så önska mig lycka till!
jag är hur nervös som helst. hoppas bara på speltid.
har ni inget att göra, ta bilen och kom och kolla. haha ;)
ha en trevlig fredag kväll! :)


just nu känner jag mig sådär glad!

jag försökte, det gjorde jag verkligen.
men var det värt det? hahah inte en chans.
jag är glad att du inte finns i mitt liv längre.
gör vad du vill, du kan ändå inte såra mig på något sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0