tagaaaaaaaaaad

idag var jag ledig, riktigt skönt!
sov ganska länge, åkte in till stan och käkade med Linda. mys.
nu är hon här hos mig och ska sova kvar.
träffade även Malin sötunge på vila, hon köpte present så Grattis Jessika, imorgon.
(eller aa det blir idag efter som om att klockan är sen.)
snart måste jag och L gå och sova om vi ska orka upp.
ska se match imorgon vid 11 sen har jag egen match.
jag säger bara taggaaaaaaaa som fan!

Telge-Hagunda i wasa kl.17.00!
önska mig lycka till!
kom dit, behöver lite publik ;)

var öven och tittade på Daniel när han spelade match idag.
dom vann med 7-3 eller något.
och han gjorde 3 mål. duktigaste!

nej nu ska jag nanna, pusssssss


efter matchen ska jag träffa Mel, Sun och Souph ♥

Kommentarer
Du heter?: jessika

haha tack pernilla :)

2010-01-23 @ 19:22:12
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0