skitdag

dagen idag blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig..
vaknade av att mamma ringer och tjatar att jag ska gå upp.
och sjävklart somnar jag om och lägger mig på telefonen.
så jag hör inte om någon ringer och så hör jag inte larmet...
sen när jag vaknar andra gången är klockan 11.
då var det ingen ide att åka till skolan om vi ändå skulle sluta 1.
så idag har jag bara varit hemma. och tro mig eller ej, men det har varit hur tråkigt som helst.

jag och mamma gick iallfall ut och gick när hon kom hem.
det var skönt, så nu har jag iallfall gjort någonting idag. hehe
vi åt svingod mat, potatismos, köttbullar, brunsås och lingonsylt. mums!
nu sitter vi och tittar på "Baksmällan". den är snart slut.
men mamma var tvungen att gå till tvättstugan så jag passar på att skriva lite.
ikväll ska jag lägga mig tidigt, senast halv 11!

pussssssssss


mamma♥

Kommentarer
Du heter?: Malin

HAHAHAHA det åt vi oxå till middag igår;)

2010-01-21 @ 11:56:30
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0