seg, jo men ändå

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jag åkte skoter!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga från förra tror jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej, :)
4. Dog någon som stod dig nära? Mm, farmor :/♥
5. Vilka länder besökte du? inga.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? haha jag vet inte.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? vet inte vad det var för datum men då vi hade SM.
8. Vad var din största framgång 2009? ...
9. Största misstaget? jaaadu...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jag har typ inte varit sjuk:) och skadar mig inte heller.
11. Bästa köpet? Min julklapp som jag valde ut själv. (mina uggs) stavning?
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? allt gör mig glad! 
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Ulrik-jag har en vanlig dag!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? glad!
16. Vad önskar du att du gjort mer? tränat, blivit av med fläsket lix. satsat på skolan.. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
hmm,
18. Hur tillbringade du julen? med familj och släkt!
19. Blev du kär i år? ....
20. Favoritprogram på TV? disney channel, hahahahah!
21. Bästa boken du läste i år? syskonkärlek.
22. Största musikaliska upptäkten? va? 
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ja det tror jag väl.
24. Något du önskade dig men inte fick? nej, eller alltså jag vet inte.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? firade?
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? aa, typ men det tänker jag inte säga här.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? vadå min stil? haha jag har min egen, är mig själv!
28. Vad fick dig att må bra? Innebandyn, vännerna och familjen såklart!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? han den där Jacob i twilight! aboooou :D
30. Vem saknade du? ....
31. De bästa nya människorna du träffade? MALIN HELLSEN :DD

Kommentarer
Du heter?: Sandra

and i love you. hör av dig när du är hemma så får vi ses <3<3<3

2010-01-02 @ 14:26:23
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Du heter?: sandra

woohooooooo, som jag saknat dig! :D <3

2010-01-02 @ 23:22:53
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Du heter?: Malin

Ja på fråga nr 31. borde du skriva MALIN HELLSÈN!

2010-01-04 @ 17:18:33
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Malin

Nu ser det bra ut :D

Bra själv!! :) din lilla buse ;)



När ska du göra om din blogg då? ;)

2010-01-04 @ 23:45:12
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0