nytt år, nya möjligheter

Ja, jag fick en ganska dålig start på det nya året.
men det hoppas mjag att jag kan ändra på.
inget ska förstöra det här året så är det bara.

men men, sent blev det inatt.
kom inte i säng förrens 6 och skoja inte att jag är trött nu..
och idag måste jag vara uppe sent så att jag är trött imorgon bitti.
vi åker härifrån vid 6 imorgon bitti och det tar 8-10 timmar hem.
jag får panik om jag ska sitta i bilen så länge så då är det ju bäst att sova.
så måste se till att jag är trött.

när jag kommer hem ska jag skynda mig iväg till Angelica.
och så ska jag även träffa Daniel.
Hoppas jag kan se Sofie också.
hon har varit i ett varmt land så jag har inte träffat henne :(
längtar!

sen någon gång kommer det även bilder från när vi har varit här.
måste nog börja lägga ut bilder, för annars är det tråkigt..


god fortsättning♥


Kommentarer
Du heter?: Felicia

jag saknar dig väldigt mycket!

2010-01-02 @ 16:04:03
URL: http://ihuvudetpafelicialundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0