dålig vecka..

kom precis hem från träningen som gick helt åt helvete.
jag är så sur hela tiden och kan inte ta att någon säger något till mig.
måste nog ta och försöka ändra på mig, om det nu går.
men det var en as seg träning så man ville bara hem.
så nu sitter jag här och fryser lite lätt.
ska lägga mig i sängen och plugga till prov imorgon. måste ha G.
Pluttis var här med mig idag, mys.
blev dock inte så länge eftersom om att jag hade träning..

igår var ingen bra dag..
allt var bara skit och jag var trätt och arg på det mesta.
men sen på kvällen när jag skulle sova så pratade jag med mamma.
kanske i en timme. vilket jag verkligen behövde.
allt kom bara på samma gång och det blir för mycket.
men men, när jag gråtit ut kändes det ju bättre.
den här veckan har bara varit skit.

men jag taggar om på nytt för imorgon är det nämligen match.
Serieledarna Västerås står för motståndet.
måste vinna det här, det skulle var himla skönt! och himla kul!
men det västa är att det är imorgon Fredag kl.19.30 i Västerås.
så ingen hemma match här inte..


ge mig glädjen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0