fredag!

tjolahopp!
sitter inne och lyssnar lite musik och spelar bubble shooter.
kalla mig nörd, men när man bäl har börjat så kan man inte sluta.
hahah, prova själva!

onödig skoldag var det iallfall. om man ens ska kalla det dag, jag säger morgon.
började 8.30 och slutade 9.30, hm hur gick det till?
vi hade lite viktiga saker att göra så vi var tvungna att komma.
så nu sitter jag här trött som tusan, men musiken håller mig vaken!
Justine Bieber♥
han är så grym, men så liten hihi.

ikväll får vi gäster, tacos blir det till middag. can´t wait.
sen om Nicole hinner med bussen så kommer hon hit, wiii!
sen drar jag och syrran och tittar på Nille och Daniel. dom har match.
sen följer pluttis med hem tror jag. mys.

Imorgon är det dags för sista hemmamatchen och den spelas mot Rönnby.
kl.17.00 i wasa sporthall.
vinst som gäller!
pusss


Nillepille lille och jag ♥




bjuder på lite låtar också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0