skitsverige

kom precis till skolan och satan vad arg jag är.
varför kan ingen jävel ta sig i kragen och gå ut och ploga på vägarna så man kan ta sig fram. 
vill dra utomlands till ett varmt land där man slipper snö och kallt. 
visst vill jag ha snö men nu räcker det fan. vill ha sommar! 
inget har gått speciellt bra idag.
glömde saker som jag var tvungen att ha med mig, är hungrig, försov mig i morse, bussen var sen osv. 
men snart ska jag iallfall gå och käka, väntar bara på Angelica.
lite senare har jag sepe möte med några lärare om hur jag ligger till i skolan, kan det ens sluta bra? 
och så på kvällen är det träning, och jag är inte taggad någonstans. 
och i helgen är det träningsmatch mot Köping, men varför måste vi åka dit, kan inte dom bara komm till oss?
vill åka till mina bebisar och min syster som jag aldrig träffar ny för tiden..
hoppas dom kommer på söndag. 


nu kommer Angelica så nu ska jag svulla i mig mat.
pusss


här var jag glad. Landskrona snart, längtar!

Kommentarer
Du heter?: sandra

I LOVE YOU <3

2010-02-04 @ 18:53:07
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0