every little thing is gonna be alright

blir ingen praktik för mig imorgon heller.
stannar hemma och är på den säkra sidan, vill inte smitta några barn.
haha, japp så snäll är jag.
imorgon ska jag försöka vara ute en stund och få lite frisk luft.
har inte varit ute på två dagar, och det är skit jobbigt.
känner mig fet och lat. så nu ska jag ut.

sen när hostan har försvunnit ska jag ut och röra på mig.
springa själv hemma minst en gång i veckan.
och jag måste verkligen göra det. få bättre kondis osv.
kan ju inte komma som en latmask till Gotland va? ;)

sen har jag börjat fundera på om jag ska börja sola.
någon som vill sola med mig?
för jag vågar inte göra det själv första gången så någon måste följa med mig.
hahahah


allt kommer lösa sig Sunnie, I promise♥

Kommentarer
Du heter?: sunnie

babyboo , jag älskar dig <3<3

2010-04-14 @ 16:56:30
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0