this is who I am

Nej men hallå bloggen...
hahha som ni har sett så ha rjag inte varit så insatt på det här.
men jag gör ett nytt förök igen och ska försöka skriva lite oftare.
men det blir inte av pga skolan, träningar och sånt.

men som sagt nu tar vi nya tag, eller?

dagen ser ut som såhär, eller eftermiddagen.
slutar alldeles snart, då kommer mamma och hämtar mig.
sen vid kanske 5 så blir det middag ute på berga.
Gunnel har nämligen fyllt år så vi ska gratta henne. (äldsta syrrans mamma)

så nu ska jag föröka skriva lite om ungdomskulturer och så ser jag fram emot den här kvällen.
ha det nice.

puss


vart finns lyckan? inte här iallfall..


Kommentarer
Du heter?: marie

Jaa haha det var kul :D Jag är inte heller så aktiv med bloggen just nu..

2009-09-23 @ 21:54:25
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0