Kallstá Open

det är söndag...igen.
och den här helgen har jag spenderat min tid i Karlstad.
där var det cup och det blev två tidiga matcher.
men inte för mig, för jag satt bänk 3 av 4 matcher.
kan ju säga att jag ångrar att jag följde med, kändes inte som om att jag behövde vara där.
men ska väl prata med tränaren på nästa träning..

Bodde med Melanie och Sandra.
kunde inte bli bättre!
jag och Mel hittade massa snygga killar..iallfall några st.
"Jakob" och "Tack.....ska du ha (Jens)"

och så måste jag berätta vad som hände på vägen hem.
vi var trötta och skulle åka hem, vi åker och tankar och så kör vi in i trottoarkanten.
det blir punka, men tur var att vi stod vid en mack precis.
så dom hjälpte oss med det.
åkte direkt till wasa när jag kom hem och kollade D2,s match mot hammarby.
sen efter det åkte vi hem och då var mina bebisar där.♥

När jag kom hem, gick jag in i rummet och då hade mamam och papap köpt nya möbler.
fixat bort det gammla och fixat in det nya.
I love you!

nu har jag precis kollat film så ska väl krypa ner i sängen snart.
imorgon börjar jag 10 men endå, jag orkar inte med skolaaaaaa!
puss

"allt kan ta sig"

Kommentarer
Du heter?: Malin

jag finns <3

2009-09-06 @ 22:11:30
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: jenny

sv, tack desamma!:)

2009-09-09 @ 10:32:14
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0