vart tog helgen vägen?

ja, vart tog helgen vägen?
hela fredagen försvann och likaså lördagen.
imorgon är det söndag och sen är det skola, det går alldeles för fort!

hade som sagt match idag mot Hagunda.
vinst med 8-1.
inga mål från min sida men det var några stycken som fick till det, haha eller hur jag ska säga.
men vi var bra och kämpade på bra, visserligen så var dom inte sådär jätte jätte bra.
men dom var inte dåliga heller.
jag fick matchens lirare och känner att jag faktiskt är lite stolt över mig själv. hihi.

när vi kom hem tittade vi på kunfu panda, hah den var ju skitrolig. se den!
en film jag verkligen vill se är den där UPP. den verkar rolig! den är nog roligare.
och nu har jag precis gjort klart frågorna som vi fick från innebandymagazinet.
sjuka frågor och det blev lite sjuka svar också. hahah

nu ska jag snart nanna för imrogon får jag ingen sovmorogn..
det är jag som har valt det själv, men det blir kul.
Malin i mitt lag frågade om jag ville vara med och hjälpa till lite i D3 laget.
och det tycker jag verkar kul så det ska jag göra imorgon halv 9.
fun fun.
så ja, jag måste sova nu om jag ska orka upp.

pusssinusss♥



bra match brudar!

Kommentarer
Du heter?: Malin

du är bäst!!!! grattis! <3

2009-10-18 @ 01:43:57
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Du heter?: Emelie

han heter Kenny Wormald :)

2009-10-18 @ 17:54:34
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0