only you

det är torsdag och satan vad veckorna går fort.
känns som om att det nyss var sommarlov, är det bara jag som känner så?
och nu har det börjat bli riktigt kallt och ruggigt.
det är okej för mig om det är kallt men bara det är sol och inge regn så är jag nöjd.
jag är sån som blir väldigt deppig när det är dåligt väder, usch.

just nu sitter jag i biblioteket i skolan, håller på med en uppgift som ska vara klar på tisdag.
vi har slutat för ett litet tag sen så jag känner att jag kan väl göra den i skolan annars blir den inte gjord.
träningslära, det är en uppgift om stretch. jag och Jakob gör till innebandy.
hoppas på att det blir bra. hahahaha

ikväll är det träning, känner mig inte så peppe på det.
men jag måste ju för att få spela matchen i helgen. (om jag nu får det)
det är tidig träning så jag ska väl ta och pallra mig hem om ett tag.
måste hinna äta och så.
sen så ska vi kanske få en fystränare till laget, jag som är klenast i världen. hur ska det gå? gaaah!

nej nu ska jag väl ta och göra klart det där..
pusss


du du, bara du♥


Kommentarer
Du heter?: Malin

Sv: sluta! det är DU som är bra!! <3

2009-10-15 @ 14:19:00
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0