näst sista dagen på lovet..

Lördag är det och jag sitter bara hemma ikväll.
har varit och tittat på innebandy hela dagen, ont i röven men ganska kul var det.
varför jag inte gör något ikväll är för att imorgon är det samling 07.45, matchen börjar 09.00.
inte okej!
jag sol vill sova ut, men ne inte det inte. det är väl bara att kämpa på.
det är nämligen så att vi ska spela SM för 18 åringar.
förra året kom vi 2,a. i år hoppas vi på 1,a (?)

igår blev det fest hemma hos Elin. det var riktigt kul, mycket bra folk.
bara folk från laget vilket var kanonkul.
tog sista bussen hem till Melanie.
Mel somnade gott medans jag stod ute och pratade med "fyllot"! ;)
bra dag!

nu ska jag sitta ett tag till vid datorn sen blir det att packa väskan till imorgon.
sen är det bara att krypa ner i sängen.
som sagt tidig match, suck.
pusss

9.00  Telge SIBK - Trosa Edanö IBK
13.00  Telge SIBK - Järfälla IBK
16.00  Täby IS IBK - Telge SIBK

kom igen nu!

Kommentarer
Du heter?: fyllot

haha jag tror jag tar de som en komplimang ;)

2009-11-02 @ 02:20:07
Du heter?: Pernilla

gör't ;)

2009-11-02 @ 12:38:19
URL: http://plovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0