I will be fine without you

yo hoe bro.
onsdag är det idag och det betyder att inget står på schemat förutom skola.
men jag är i skolan nu och ska leta efter massa ord eller något.
slutar vid tre idag så jag går inte så länge endå, men trött är jag.
och i morse hade jag det riktigt svårt att komma upp ur sängen.
det var så skönt så jag ville bara ligga kvar hela dagen.
men nej det fick jag inte, för syrran kommer in och drar av täcket och tänder lampan..
men utan henne hade jag aldrig gått upp.

efter skolan ska jag kanske träffa Patrick, undrar vad vi ska hitta på.
jag tänkte iallfall sova lite sen äta mat(?) haha

nej nu måste jag gära det där så att folket inte blir griniga.
ha en trevlig dag, utan sol...:/

pusss

Kommentarer
Du heter?: Sandra

svar; jag blev jätte rädd! haha.

Tack sötnos <3

2009-10-07 @ 09:17:43
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0