why do I want you back

Tosdag
sitter i datorsalen och har foto. vi ska lära oss i photoshop och skit.
men jag fattar ingenting så jag sitter och väntar på hjälp.
har precis haft lunch och det var världens godaste mat, korv med potatis och ketchup!
jag skulle kunna äta det varje dag, helt seriöst.

innan lunchen hade vi innebandyträning.
det gick helt åt helvete men det är väl bara att ta nya tag som vanligt.
och nu känner jag mig seg och trött så jag vill bara hem och sova.
men jag måse sitta kvar i skolan en stund och göra klart samhällskunskap.
det är några frågor man ska svara på och jag är alltid ute i sista minut..
dags att ta tag i skiten!

träning ikväll men jag orkar fan inte.
fast det är match i helgen så vill jag bli uttagen så måste jag ju vara med.
jaja, nu ska jag fortsätta jobba.

pusss


Kommentarer
Du heter?: marie

Åh vad kul att få lära sig photoshop :D

2009-10-11 @ 20:23:06
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0