I’m dying inside

Fredag, skönt!
var i skolan idag som alla dagar.
hade idrott direkt på morgonen och det gick inte så bra i början.
igår fick jag nämligen en smäll i revbenen vid ryggen, hur jag nu ska förklara.
så jag hade jätte ont idag men jag körde på endå.
dagen har varit bra förutom vädret som har varit kasst.

Imorgon är det dags för match i uppsala och Hagunda står för motståndet.
vet inte riktigt vilket lag det är men det är dags att vinna nu.
är inte taggad nu men tro mig jag kommer bli det imorgon.

Har precis kollat klart på idol. och jag tycker verkligen inte att camilla skulle ut.
men jag vill heller inte att Nicklas skulle åka. tyckte Mariette, usch! haha
Men Erik, Nicklas och Tove är ju bara bäst!

nu ska jag nog gå och borsta tänderna, titta lite tv och sen nanna.
det ska bli skönt, är helt slut i kropp och huvud.
känns också som om att jag håller på att bli sjuk..inte nuu!!
men hoppas det försvinner.
puss

P.S I love you



Telge SIBK

Kommentarer
Du heter?: Malin

CAMILLA ÄR SÄMST! HELT RÄTT ATT HON ÅKTE UT ;) HAHA..



Får vi se dig göra samma imorgon om de blir straff?;)

2009-10-17 @ 00:48:09
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: marie

Aha okej, det kan bli så ibland! Usch jag gillar inte heller Mariette :D

2009-10-17 @ 21:10:55
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0