1 November - 2009

hellu.
hade som sagt SM idag, och grymma som vi är så kom vi med till nästa "omgång".
vet inte riktigt vart det spelas men någon sa i Täby. jaja whatever.
jag gjorde väl inte mina bästa matcher men 3 ass blev det från min sida.
ganska nöjd, för jag brukar inte göra något..
Telge - Trosa ; 7-1
Telge - Järfälla ; 10-1
Täby - Telge ; 4-3


in action

måste erkänna att jag var grinig där..

och just det, jag har glömt att säga..
i fredags följde jag med pappa till ett träningställe. astra typ?
där fanns det pool så vi tänka bada lite.
det var skitkul och ja man kan väl säga att tanten som var där,
hpn måste ju ha trott att jag gick på något. så som jag uppförde mig. haha
det är riktigt mysigt där, så här kommer lite bilder.

pappa din fisk


tänkte å och lägga mig alldeles strax tror jag.
vet inte om jag är ledig imorgon, för Angelica den jäveln svarar inte:O
så jag tror jag skiter i att gå..?
pusss
(bilder från fredag kommer snart)
I ain't missin' you at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0